Gra forumowa dla wielkich fanów Naruto. (lub mniejszych)
Dainamikku • Akushon:
Od Rangi: Genin
Chakra: 15
Opis: Technika polega na wyskoczeniu w góre, następnie w powietrzu przy odpowiedniej kombinacji nóg, zabraniu z rąk przeciwnika broń.
Dainamikku • Entorii:
Od Rangi: Genin
Chakra: 15
Opis: Technika polega na gwałtownym wskoczeniu w teren walki, z wysuniętą nogą do przodu, przygotowaną do ataku.
Senen Goroshi:
Od Rangi: Genin
Chakra: 20
Opis: Technika śmieszna, oraz bardzo przydatna. Widzimy to, kiedy Kakashi po raz pierwszy ćwiczy z Sasuke, Sakurą i Naruto. Została ona zademonstrowana na tym ostatnim. Przy użyciu tego jutsu potrzebny jest znak tygrysa. Jest to dość proste jutsu z bardzo dziwną nazwą. Efektem jego działania jest bardzo daleki lot. Sakura nazwała tą technikę "Super lewatywka".
Konoha Senpuu:
Od Rangi: Genin
Chakra: 30
Opis: Bliźniaczy atak "Konoha Gouriki Senpuu". Jedyną różnicą jest to, że w tym wykonuje się tylko jeden obrót, przez co kopniak staje się słabszy. W zamian jego przygotowanie jest o wiele krótsze dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika.
Konoha Kage Buyou:
Od Rangi: Genin
Chakra: 30
Opis: Gdy przeciwnik jest w powietrzu za pomocą tej techniki teleportujemy się za jego plecy.
Konoha Reppuu:
Od Rangi: Genin
Chakra: 40
Opis: Jest to bardzo prosta, a jakże efektywna technika. TaiJutsu stosowane przez Rock Lee, w przypadkach kiedy to wróg chce przeprowadzić bliższy atak. Co więcej do wykonania tej techniki nie potrzebna jest Chakra czy zawiązywanie pieczęci. Każdy ninja może ją z łatwością opanować. Jedyne co potrzeba to użycie własnych nóg. Shinobi podcina stopy przeciwnika wysunięte najbliżej niego. Wtedy druga osoba upada na ziemie i technikę wykańcza się wprawieniem wroga w ruch. Sama nazwa tej techniki pochodzi od efektu jej stosowania. Ninja, który ją wykonuje tworzy wiatr. Reppuu oznacza "gwałtowny wiatr".
Bunshin Taiatari:
Od Rangi: Chuunin
Chakra:250
Opis: Technika wymaga conajmniej 10 klonów Kage Bunshin. Ta technika przypomina bardzo U-zu-ma-ki Naruto Rendan'a. Jednak w tej technice robimy małe bangi z naszych klonów, nastepnie czekamy aż przeciwnik zaatakuje. Jak już nas uderzy rzucamy klona w głowe przeciwnikowi, a ten robi kolejne kage bunshiny które zadają krytyczny cios przeciwnikowi.
Hayabusa Otoshi:
Od Rangi: Chuunin
Chakra: 30
Opis: Technika skuteczna tylko gdy przeciwnik znajduje się w powietrzu. Technika polega na obwiązaniu nogami przeciwnika i z dużą prędkością, zletujemy z przeciwnikiem w dół, przeciwnik przechylony do góry nogami, upada na głowe.
Suupaa Ekuserento Haipaa Atakku:
Od Rangi: Chuunin
Chakra: 100
Opis: Technika polega na rozbiegnięciu się, i za pomocą umieszczenia swojej chakry z głowie, pędzimy niczym torpeda na przeciwnika.
Konoha Shofuu:
Od Rangi: Chuunin
Chakra: 60
Opis: Jest to jedna z wielu technik TaiJutsu Lee. Polega ona na prostym, aczkolwiek bardzo silnym kopnięciu w górę. Podczas gdy atak kierowany jest na ręce, można nim z powodzeniem rozbroić swojego oponenta.
Gouwan:
Od Rangi: Chuunin
Chakra: 50
Opis: Technika polega na zebraniu dużej ilości chakry w ręku, następnie uderzeniu ją w ziemie. Ziemia pęka i niszczy się. Mozna tą techniką zmienić trajektorie wielu technik.
Tsuuten Kyaku:
Od Rangi: Chuunin
Chakra: 50
Opis: Technika jest praktycznie taka sama jak w przypadku Gouwan'a. Tylko w tej technike skaczemy w góre i z olbrzymią siłą naładowanej nogi chakrą, uderzamy w ziemie.
Shishi Rendan:
Od Rangi: Jounin
Chakra: 150
Opis: Osoba wykonująca te TaiJutsu znajduje się wraz ze swoim przeciwnikiem w powietrzu. W takiej pozycji atakujący ma większe pole możliwości. W trakcie lotu osoba znajdująca się pod ofiarą oddaje cztery silne uderzenia (zaczyna się kopnięciem z obrotu, po którym następuje potężne, uderzenie pięścią i jeden "napędzający" atak, mający zwiększyć prędkość spadającego ciała, aż w końcu cały kombos wieńczony jest mocarnym szlagiem nogą tuż przy ziemi, co tylko zwielokrotnia efekt całej kombinacji ciosów). Co więcej ta technika jest kopią TaiJutsu Rock'a Lee.
Konoha Gouriki Senpuu:
Od Rangi: Jounin
Chakra: 100
Opis: Jedno z podstawowych uderzeń Gai. Wraz z wieloma obrotami wysyła on bardzo silnego kopniaka w stronę przeciwnika. Atak niemal identyczny co Konoha Senpuu.
Konoha Dai Senpuu:
Od Rangi: Jounin
Chakra: 120
Opis: Technika polega na zadaniu podskoczeniu w góre, i zadaniu kilku uderzeń przeciwnikowi w jednym combo.
Bunshin Kaiten Kakatou Otoshi:
Od Rangi: Jounin
Chakra: 100
Opis: Technika wymaga conajmniej 3 klonów Kage Bunshin. W tej technice, nasze klony wzbijają się wysoko w powietrze, tak aby przeciwnik nie zobaczył naszych postaci, nastepnie z zaskoczenia dwa klony walą z rendana w ramiona przeciwnika. Ręce ma obezwładnione, następny krok to wkroczenie 3 klona, który z dużą prędkością wali po głowie z rendana przeciwnikowi.
Hien:
Od Rangi: S-Jounin
Chakra: Zależy ile wsadzimy w broń
Opis: Technika polega na wsadzeniu pewnej ilości chakry w nasza broń, dzięki temu staje się silniejsza.
TarenKen i TarenKyaku:
Od Rangi: S-Jounin
Chakra: 50 za jedną z tych technik
Opis: Techniki polegają na szybkim rozmachu rąk/nog nastepnie uderzeniu przeciwnika naszymi szybkimi kończynami co może muz miażdzyć żebra.
Seishun furu pawaa! :
Od Rangi: S-Jounin
Chakra: 300
Opis: Technika jest bardzo silna, natomiast polega ona na wzbiciu przeciwnika w góre następnie w powietrzu z ogromną sił przy wykorzystaniu chakry, wbić go w ziemie. Co przy celnym strzale zabija przeciwnika na miejscu.
Konoha Dai Senkou:
Od Rangi: S-Jounin
Chakra: 300
Opis: Technika przypomina bardzo technike "Seishun furu pawaa!" oraz "Konoha Dei Senpuu". Jednak w tej technike uderzamy przeciwnika raz, ale za to porządnie. Ładując chakre w naszej nodze uderzamy przeciwnika zabijając go od razu. (technika bardzo celna)
Asakujaku:
Od Rangi: Sage
Chakra: 500
Opis: Technika wymaga otwarcia 6 bramy! No więc w tej technice, skaczemy wysoko, oraz bardzo szybko, w góre łapiąc przeciwnika. Następnie za pomocą swojej chakry wylatuje z nas kilka set kul ognia przypominające Katon, Housenk'e No Jutsu.
Offline